РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ на 2018-2019н.рік

ЗМІСТ  РІЧНОГО  ПЛАНУ

 

РОЗДІЛ  I       Аналіз роботи

РОЗДІЛ  II      Завдання на 2018-2019 навчальний рік

РОЗДІЛ III      Методична робота з кадрами

РОЗДІЛ IV     Вивчення стану організації життєдіяльності  дітей

РОЗДІЛ V       Організаційно-педагогічна робота

РОЗДІЛ VI      Робота методичного кабінету

РОЗДІЛ VII     Адміністративно-господарська діяльність

 

ДОДАТКИ:

- Організація роботи з питань охорони праці  і безпеки життєдіяльності  учасників навчально-виховного процесу.

- Перспективне планування роботи з правового виховання.

- План роботи в літній оздоровчий період.

- План роботи медичної сестри.

- План роботи батьківського комітету.

- План роботи музичного керівника.

- План роботи педагога соціального.

 

- Свята та розваги.

Розділ I. Аналіз роботи

Заклад дошкільної освіти «Золотий  ключик»  Широківської  сільської  ради  Запорізького  району  Запорізької  області  знаходиться  за  адресою: с.Широке, вул.Тельманівська 2а, Запорізького  району, Запорізької  області.     

ЗДО у своїй діяльності керується слідуючими нормативно – правовими документами: Конвенцією ООН про права дитини, Конституцією України,   Законом  «Про освіту», Законом «Про дошкільну освіту» , Положенням про дошкільний навчальний заклад, Законами України:

«Про охорону дитинства»;

«Про пожежну безпеку»;

«Про попередження насильства в сім'ї»;

«Про оздоровлення та відпочинок дітей»;

«Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234) листом МОН України від 13.06.2017 №1/9-322  “Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році”, листом МОН України від 25.07.2016 № 1/9-396 «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах»,  реалізацію програми для старших дошкільників «Впевнений старт», та «Я у Світі» (нова редакція)

  

№ з/п

               Відомості

        Показники

    1.

    2.

  

    3.

    4.  

    5.

   Мова    навчання

   Кількість  груп  усього

   дошкільні:

   Режим  роботи   10,5  годин

   Кількість  вихованців

   Кількість працівників  усього

   педагогічний  персонал

   обслуговуючий  персонал

        українська

         3

         3

         3

         52

         18

         8

         10

 

 

Дошкільний  навчальний  заклад  укомплектований  педагогічними  кадрами:  директор-1,0 ставка; вихователі- 5,4 ставки; музичний керівник- 0,75 ставки;соціальний педагог- 1,0 ставка. Усього 8 педагогів.

 

Освітній рівень педагогів

Фаховий рівень педагогів

Вища 2

Середня-спеціальна 6

Спеціаліст 1 категорії -1

Спеціаліст 2 категорії -1

Спеціаліст - 6

 

 У 2017/2018 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували  методичні об’єднання,  творчу групу з математики, майстер-класи,тренінги (Димочкіна О.В.Єрмакова В.М.Маханько І.В.),вебінари (Гурова К.А.-2,Єрмакова В.М.-4,онлайн-марафон з НУШ-Єрмакова В.М.)2педагогів приймали участь у  виставці робіт «Освіта Запорізького краю»(Маханько І.В.,Полюк Н.М.). Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні.Участь педагогів закладу у конкурсах «Україна-рідний край», «Великдень очима дітей»,в конкурсі«Заговори ,щоб я тебе побачив» через  байдуже ставлення вихователів до кінцевих термінів, учасники не були виставлені до конкурсу,також працівники закладу взяли участь у акції «Серце до серця», «Великодній кошик солдату».Як керівник закладу, завжди підтримую   творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи  .

 

 Методична  робота  з  педагогічними  кадрами  у 2017-2018 навчальному  році була  спрямована  на  підвищення професійного рівня  педагогів

 

№з/п

       Вид  діяльності

Планова кіл-ть педагогів

Фактична кіл-ть

педагогів

 

       %

1.

 

2.

3.

Курси підвищення кваліфікації

Атестація

Самоосвіта

 

0

 

3

8

0

 

3

8

-

 

100 %

100%

З метою реалізації головних завдань адміністрацією дошкільного навчального закладу , на основі діагностики  самооцінки педагогів та оцінки адміністрації, був переглянутий рівень професійної майстерності педагогів, сплановані різні  форми методичної  роботи з кадрами, які забезпечили  необхідний  рівень знань,умінь та навичок у досягненні мети.

З метою підвищення педагогічної  майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання  головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи: засідання педагогічної  ради:

 I.Завдання навчально-виховної роботи на 2017-2018 н.рік.

1.Робота за минулий

2016-2017 навчальний рік.

2. «Про організацію роботи в ДНЗ на 2017-2018н.р.(Лист МОН України від 13.06.2017 №1/9-322).

3.Затвердження  програм, за якими буде  працювати  заклад.

II.Формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку.

1.Патріотичне виховання у контексті розвитку духовності дитини дошкільного віку засобами зображувальної діяльності.

2.Формування громадянської компетентності дітей дошкільного віку.

3.Українські народні традиції – невичерпне джерело виховання дітей дошкільного віку.

Підсумки тематичного вивчення «Стан роботи з національно патріотичного виховання дошкільників» .

III.Охорона життя і збереження здоров’я дітей   дошкільного віку;   актуалізація питань безпеки життєдіяльності.

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Охорона безпеки життєдіяльності дошкільників під час навчально-виховного процесу відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

3.Дотримання безпеки в роботі з дітьми дошкільного віку відповідно до інструкцій та правил техніки безпеки.

4.Формування культури здорового способу життя дитини дошкільного віку,як один з основних напрямків реалізації Базового компоненту дошкільної освіти в Україні

5.Використання оздоровчих технологій в аспекті валеологічного виховання дітей дошкільного віку.

6.Підсумки комплексної перевірки «Стан збереження життя і здоров'я вихованців»

4.Реалізація індивідуальних,творчих потреб.

1.Підтримка обдарованих дошкільників – стратегія розвитку творчого потенціалу  дітей.

2.Пізнавальний ровиток дітей дошкільного віку  засобами інноваційних технологій.

3.Важливі характеристики  обдарованих дітей.

4.Підсумки тематичної перевірки.

Перевірка рівня підготовки дітей старшої   групи до навчання у школі   

 Мною,як керівником надані консультації працівникам: «Нетрадиційні форми роботи з батьками», «Впровадження інноваційних здоров'язберігаючих технологій як один із способів модернізації фізкультурно-оздоровчої роботи», «Мовленнєва робота з дошкільниками», «Вимоги до якості мовлення педагогів»,надано методичні рекомендації і поради на тему: «Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров'я», «Ознайомлення дітей з природою», «Організація національно-патріотичного виховання»,

ознайомлено під розпис з Законами України:

«Про освіту»;

«Про охорону дитинства»;

«Про пожежну безпеку»;

«Про попередження насильства в сім'ї»;

«Про оздоровлення та відпочинок дітей»;

«Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;

«Про доступ до публічної інформації»;

«Про захист персональних даних»;

«Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу»;

«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

«Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини».

Проведено наради при директору: «Про попередню мережу заклада дошкільної освіти на 2018-2019 навчальний рік.»(23.04.2018); ознайомлення з «Положеннями та Законами України»(18.04.2018) «Про організацію методичної роботи в 2017-2018н.р.»(06.09.2017);Ознайомлення   з наказом МОН України №1633 від 19.12.2017 «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти»,«Про проведення районного етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан  фізичного виховання.» (19.12.2017)

«Про поведення  атестаційного  періоду у 2017-2018 навчальному році»; «Підготовка до проведення літнього оздоровчого періоду»

Відповідно до основних завдань педагогічного колективу з питань навчання та виховання дітей було встановлено контроль за навчально-виховною роботою в групах та надання методичної допомоги. Протягом навчального року здійснювались різні види контролю:

-Стан готовності групи до нового навчального року (вересень);

-Ведення педагогічної документації. Зміст та якість перспективного та календарного планування (вересень);

Вивчення   педагогічної діяльності  вихователів І.В.Маханько,О.В.Димочкіної,К.а.Гурової.  

-Аналіз рівня розвитку вихованців старших груп;

-Стан роботи ДНЗ з патріотично-морального виховання дітей (жовтень);

-Організація харчування дітей в старшій групі. Культурно-гігієнічні навички дітей (вересень);

-Дотримання педагогами рухового режиму та якість проведення режимних моментів протягом дня (листопад);

-Оформлення в групах народознавчих куточків (листопад);

-Безпека життєдіяльності під час проведення свят ;

-Організація харчування дітей в молодшиій   групі  ;

-Дотримання санітарно-гігієнічних вимог у ДНЗ (20-31.03.2018);

-Матеріально-технічне забезпечення харчоблоку, дотримання умов безпеки  ---Дотримання режиму дня .

 Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи за 2016/2017 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів, з метою усунення недоліків і підвищення ефективності роботи, методична робота в закладі у 2017-2018н.р.була спрямована у відповідності до  таких напрямків роботи з педагогами  за проблемою «Підвищення якості освіти та розвиток успішної особистості через професійну компетентність педагогів»,  на вирішення  пріорітетного завдання   «Виховання національно-патріотичної  свідомості  в системі сучасної  освіти» та завданням на 2017-2018  навчальний рік-це

1. Продовжували  роботу з розвитку в дошкільників патріотизму та позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з народними та календарними святами. Розвиток творчих здібностей дошкільників.

2. Удосконалювали роботу щодо створення предметно-ігрово­го середовища та психологічного комфорту для перебу­вання дітей у закладі. Розвивати творчі здібності дошкільників   через співтворчість дитини і ви­хователя.

3. Удосконалювали роботу над питанням охорони життя і збереження здоров’я дітей  , актуалізація питань безпеки життєдіяльності

На виконання річного плану роботи педагогічні працівники працювали над такими темами:

Самоосвіта  (тема)

Інноваційна  діяльність

Гурова К.А

Розкриття  творчого  потенціалу  дитини  на  заняттях  з  образотворчого  мистецтва

Гурова К.А.

Розкриття  творчого  потенціалу  дитини  на  заняттях  з  образотворчого  мистецтва

Маханько І.В.

Оздоровчі  технології у  фізкультурній  роботі  з  дітьми  дошкільного  віку.

Маханько І.В.

Використання  інноваційних-оздоровчих  технологій  у  фізкультурній  роботі  з  дітьми  дошкільного  віку.

Маляр Л.П.

Розвиток  творчих  здібностей  дітей дошкільного віку.

 

 

Божко Л.П.

Система роботи  з батьками обдарованих дітей .

 

Димочкіна О.В.

Патріотичне виховання  у контексті розвитку духовності дитини  засобами зображувальної діяльності

Губська О.А.

Правова освіта дітей та дорослих

 

Єрмакова В.М. Інноваційні технології в дошкільній освіті

 

Маляр Л.П.

Формування  життєвої  компетентності  дошкільника  шляхом впровадження  інноваційних технологій

 

Для підвищення рейтингу дошкільного закладу, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ЗДО постійно поповнюється матеріалами сайт закладу та на сторінці Фейсбука.    В навчальному році в цікавих нетрадиційних формах пройшли заняття колективного перегляду  :

-Заняття з математики з елементами ейдетики старша група «Буратіно»

  (Подорож з чарівною квіткою);

-Заняття з безпеки життєдіяльності на тему:"Безпека в наших руках"(молодша група)

-заняття з аплікації «Весела родина сніговичків на зимовій галявині»,

-заняття «Бережи здоров'я взимку»;

-заняття доДня Соборності України;

-заняття на тему «Україна – моя Батьківщина»

-заняття на тему:"Чорнобиль...Трагедія...Пам'ять...

Також проходили цікаві заходи:інсценування казки «Ріпка»;

Театралізована вистава "Пригоди Колобка"; захід "Веселих" та «Винахідливих».

19  жовтня 2017року на базі нашого закладу  відбулося засідання районної творчої групи з математики.Своїм досвідом роботи з теми «Математичні уявлення дітей дошкільного віку за допомогою елементів ейдетики» ділилися вихователі старшої групи (І.В.Маханько,Л.П.Божко).

Проведення цих  заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання  річного плану роботи.

 Якість освіти

РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Якість реалізації пріоритетних завдань  ЗДО вивчалася під час спостереження за освітньо-виховним процесом, бесід з дітьми, педагогами, під час тематичних та комплексної перевірок. З підсумками перевірок педагоги ознайомлені через довідки.   
 З 03.05. по 10.05. 2017 – 2018 н.р. в старшій групі «Буратіно» вихователями Божко Л.П., Маханько І.В. було здійснено діагностичний зріз знань (згідно базової програми «Впевнений старт») дітей старшого дошкільного віку (2011 - 2012 р.н)

       Проходили діагностику 21 дитина, 18 з них майбутні першокласники.           

 

Рівень знань

Заг.-пізнав.   розвиток

Мовленнєвий розвиток

Логіко-математичний розвиток

  Фізичний  розвиток

Художньо-естетичний розвиток

В високий

0%

0%

4 чол. – 19%

1 чол. – 5%

9 чол. 43%

Д достатній

9 чол. – 43%

8 чол. – 38%

9 чол. – 43%

14 чол. – 64%

11 чол. – 52%

С середній

12 чол. – 57%

13 чол. – 62%

8 чол. – 38%

6 чол. – 31%

1 чол. – 5%

Н низький

0%

0%

0%

0%

0%

Результати перевірки занесено до «Журналу діагностики знань дітей».

Аналіз показав, що навчально-виховна робота ведеться на належному рівні.

Здійснювався зв'язок з  Широківською ЗОШ через   взаємне відвідування занять (директор школи та заступник з виховної роботи) відвідували заняття педагогів,які атестувалися, участь у спільних масових заходах, акціях. Відвідали Широківську ЗОШ,де вперше вихованці старшої групи побували на справжньому шкільному уроці з інформатики .  До школи   випустили – 18 випускників ЗДО.

На основі Базового компонента дошкільної освіти, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей та молоді ,з урахуванням  актуальної суспільно-політичної , соціально-економічної, екологічної ситуаціії в країні та з метою підвищення якості дошкільної освіти педагоги працювали за наступними напрямами:

-патріотичне виховання;

-екологічне виховання;

-формування основ здорового способу життя;

I.На  виконання   цих напрямів  та річних завдань було проведено:

1.Для педагогів:

-Ознайомлення з Концепцією Національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2015-2019роки.(№641 від 16.06.2015р.);

-Педагогічна ради ,консультації  

В усіх групах створені куточки з патріотичного виховання  та з нетрадиційного малювання.

1.1..Для вихованців:

Були проведенні заняття:

-«Подорож країнами»; «Україна – моя Батьківщина»; «Національні символи України»; «Обереги та народні символи»; «Українська сорочка-вишиванка»...

-Використовують демонстраційно-ілюстративний матеріал.

1.2.Для батьків: висвітлюють поради  з виховання у дітей любові до Батьківщини»

2.1.З дітьми:

- цикл бесід про формування екологічної культури;

- екологічні ігри;

- цільові прогулянки;

- пошуково-дослідницька діяльність дітей (відкриті заняття);

- використання художнього слова під час спостереження;

- дослідницька лабораторія;

- збирання гербарію і створення книги.

Як підсумок в результаті проведеної роботи діти мають   досягнення:

- засвоїли знання про національну символіку,

- знають назву села, українські звичаї;

- володіють знаннями  про особливості  національного  костюма;

- навчилися спостерігати за обєктами природи;

- навчилися бачити прекрасне;

- навчилися відчувати позитивні емоції;

 

    Для вирішення слідуючої задачі та виконання  «Програми з обдарованими дітьми» (рішення педради №01 від 28.08.2014 року. Була проведена педагогічна рада: «Організація  роботи  щодо розвитку  нахилів  та  здібностей  дітей», на якій розглядалися такі питання:

-Розкриття  творчого  потенціалу  дитини  на  заняттях  з  образотворчого  мистецтва.

-Роль педагога  у  формуванні  дитячого  колективу.

-Нетрадиційна  техніка  малювання – як  засіб  розвитку  дитячої  творчості».   Було створено банк даних дітей з творчими здібностями з     Між  педагогічними працівниками було проведено конкурс «Створення умов для обдарованих дітей, а саме з образотворчого мистецтва».

Ставимо перед собою таку задачу на наступний рік: Розкриття творчих здібностей дітей через нетрадиційні форми образотворчої діяльності.

   Для вирішення наступної  задачі: «Збереження і зміцнення здоров’я дітей та безпека їх життєдіяльності » була проведена слідуюча робота:

Відповідно до психологічних особливостей кожної вікової групи вихователі надавали дітям інформацію валеологічного змісту, з основ безпеки життєдіяльності. Ці знання діти отримували, як на заняттях,  так і в повсякденному житті, під час сюжетно-рольових ігор «Лікарня», «Сім’ я».

Були проведені: фізкультурні свята, розваги, Дні здоров' я. Спільні свята з батьками « Мама, тато і я – спортивна сім' я». Навесні  родини взяли участь у заході «Спорт для всіх – спільна турбота».Вивчали  Указ Президента України від 09.02.2016 №42/2016 « Про  Національну стратегію з оздоровчої рухової активності».

Ефективність оздоровчих заходів визначається тим, що поєднувалася тривала оздоровчо-профілактична робота в умовах звичайного режиму життя дошкільників.Серед вихователів проведено конкурс на кращу розробку фізкультурно-оздоровчого заходу, створення тематичної папки «Фізкультурно-оздоровча робота в закладі», проведено педагогічну раду.

   При вирішенні цього  завдання  виникали труднощі, так як дошкільний заклад не повністю укомплектований  спортивним знаряддям та  інвентарем, але вихователі приклали багато старання та зусиль для виготовлення нестандартного  обладнання.

    На реалізацію завдання щодо впровадження Базового компоненту дошкільної освіти було  проведено  тематичне  вивчення  «Про стан роботи щодо формування  навичок  безпечної  поведінки дітей 5-го та 6-го року життя  в умовах  сучасного  соціуму». «Про стан розвитку  мовленнєвої  та  пізнавальної  компетентностей  дітей дошкільного  віку  через  ігрову  діяльність»

За результатами  тематичного  вивчення  було  виявлено, що  цим  питанням приділялась належна  увага, але наслідки  вивчення свідчать, що є необхідність  врахувати  у подальшій роботі наступні рекомендації:

1.Використовувати на заняттях та в повсякденній роботі з дітьми наочність: плакати, ілюстрації, тематичні папки, художню літературу, сучасні прийоми навчання щодо формування навичок безпечної поведінки в умовах сучасного соціуму, такі як моделювання та аналіз ігрових тренінгів з практичними діями, тематичні сценки, ситуації-загадки.  

 2.Систематизувати ілюстративний матеріал та обладнання для проведення занять та ігрових вправ з протипожежної безпеки.

3.Збагатити  розробками конспектів занять мовленнєвого та пізнавального спрямування з використанням  різноманітних ігрових технологій.

4.Урізноманітнити дидактичний матеріал для розвитку мовленнєвих та пізнавальних здібностей .                                                                               

5.Розмістити в батьківських куточках інформаційні матеріали з цього питання.

6.Поліпшити рівень індивідуальної роботи з дітьми із зазначеного питання.

7.Організувати конкурс ігрових технологій «Чарівний світ дидактики» для використання у вікових групах з мовленнєвого та пізнавального розвитку.

 

 Моніторинг психічного  та  соціального  стану здоровя  дітей  здійснюється соціальним педагогом протягом навчального  року.

Моніторинг фізичного стану здоров’я  дошкільників проводиться  вихователями  у вересні  та  в  травні, що фіксується  в «Журналі  діагностики знань дітей».На початку року було сплановано  і  протягом року  розроблено заходи, спрямовані  на збереження  та зміцнення  здоров’я  в умовах ДНЗ, а саме:Дні здоров’я, спортивні свята, фізкультурні розваги, пішохідні переходи.Щодня проводяться рухливі ігри, ранкова гімнастика.Двічі на тиждень  організовуються  заняття з фізичного  виховання.Щоденно проводяться фізхвилинки, а між заняттями – фізкультурні паузи.

Також вихователями ведеться  «Листок  здоровя»,де двічі на рік  фіксується антропометричні  дані  дітей та відповідність  висоти  меблів  до  зросту.

 Для активізації  батьків з питання  збереження  здоров’я  дітей  систематично виготовляються інформаційні стенди, папки, надаються  індивідуальні консультації. Також  батьки вихованців  завжди приймають  активну участь  в спортивних  розвагах  та  конкурсах  та щорічно  допомагають в оновленні  спортивного  майданчика.

Вихователі власноруч виготовляють   інвентар.

Матеріальна – технічна база для  виконання  завдань з фізичного розвитку  за програмою «Впевнений старт»  недостатня.

У групі створено всі умови  для  виконання  раціонального  режиму дня, правильної організації  харчування  та питного  режиму дітей.

Запровадження ідей  здорового  способу  життя, безпечної поведінки у довкіллі серед  дітей  та  батьків здійснюється  протягом  року  з  тем: «Шкідливість  тютюнопаління», «Їжа корисна і шкідлива», «Батькам про дорожній рух», «Вогонь – друг, вогонь –ворог», «Обережно: підозрілі речі!», «Як запобігти харчовим отруєнням».Соціальний педагог провела  роботу  з тем: «Робота з дезадаптованими дітьми» (рекомендації  батькам і педагогам), «Вступна діагностика  психологічної  готовності  до навчання», анкета для  працівників і  батьків «Профілактика ВІЛ-інфекції», консультації для педагогів «Компоненти здоров’я», «Розробка методичних рекомендацій  щодо вирішення  проблеми  соціального життя  дитини».

Для  впровадження  інноваційних  технологій  та методик  фізкультурно-оздоровчої роботи матеріально-технічна база ДНЗ  недостатня.

Підготовка дітей до школи.

Охоплення у ДНЗ  дітей 5-ти річного віку  в повному обсязі.

Навчаються та виховуються  за програмою «Впевнений старт».Вчитель, яка набирає дошкільнят до 1 класу з програмою ознайомлена.13 березня відбулися батьківські збори майбутніх першокласників на базі  Широківської ЗОШ.  З 06-15  червня  2018р. пройшло знайомство зі школою та  перевірка сформованих  знань,умінь та навичок.

Діагностика стану фізичної, психічної, соціальної, інтелектуальної  готовності  дітей  до школи  проводиться  щорічно.

Взаємодія  з  батьками:

Організація роботи з батьками майбутніх першокласників  проходить протягом навчального року.Створено  папку-пересувку, в якій батькам надаються  знання з тем:

«Підготовка руки дитини до письма»;

«Як встигнути підготувати малюка до школи»;

«Роль батьків у вихованні  правильної  звуковимови  у дітей  та  розвитку їх мовлення  в цілому»;

«Поради батькам майбутніх першокласників»;

«Безпека дитини – важлива соціально-педагогічна проблема  сучасності», та інші.

Перед проведенням святкових заходів роздруковуємо та даруємо батькам памятки:

«33 способи  як виховати хорошу дитину»;

«Як правильно сидіти під час занять»;

«Як правильно тримати ручку»;

«10 заповідей батьківства».

На батьківському всеобучі  проведено роз’яснювальну  роботу з теми «Інклюзивна освіта»  та анонімне анкетне опитування  з  цієї  теми.

На батьківських зборах знайомили з чинними державними нормативами:

Закон України «Про дошкільну освіту»;

Закон України «Про охорону дитинства»;

«Базовий компонент дошкільної  освіти в Україні».

  Проводились засідання  спільних педрад з працівниками ДНЗ та вчителями початкової школи; взаємовідвідування вихованцями ДНЗ та учнями початкової школи відкритих виховних заходів; взаємовідвідування  вчителями  та вихователями занять.  

Працівниками  закладу,а саме директором та педагогом соціальним систематично проводиться робота з дітьми на території Широківської  сільської  ради (с.Широке,с.Ручаївка,с.Водяне) . Відповідно до наказу «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» проведено облік дітей від 0 до 6 років.На підставі проведеної роботи були складені списки дітей від 0 до 6 років. Діти 5- річного віку дошкільною освітою охвачені 100%.

Дошкільний навчальний заклад забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту  дітей.

Багатодітних сімей – 9

Малозабезпечених – 3

Батьки є основними замовниками та координаторами роботи дитячого садка.Тому в нашому закладі використовувалися  такі форми взаємодії:

Колективні:

1.Спільні родинно-спортивні свята.

2.Звіт завідувача про роботу дошкільного закладу.

3.Спільні екологічні акції.

Групові:

1.Анкетування батьків.

2.Надання консультацій.

Індивідуальні:

1.Консультації-  директора,  вихователів, соціального педагога,медичної сестри.

Ми прагнули, щоб атмосфера, яка створена  остаточно переконувала батьків, що їхніх дітей люблять, на них чекають.

 

Організація  харчування  здійснювалась на підставі  нормативних  документів. Загальне  керівництво і  контроль  за організацією  харчування дітей здійснювався   директором,працюючи в  тісному  контакті  з  медичною сестрою за  такими  напрямками:

- виконання норм харчування;

-контроль за якістю, термінами  реалізації, правилами  збереження  продуктів харчування;

- контроль за дотриманням  технології  приготування страв;

- дотримання  режиму харчування;

- контроль за  використанням  інвентарю згідно з маркуванням;

- аналіз і контроль  за  веденням документації  по  харчуванню.

 Вартість харчування з 01 січня 2018 року становить  37грн.08коп З 10.01.2018р. за рішенням сесії Широківської сільської ради батьки  не вносять плату за харчування  своїх дітей.
Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні та протягом 2017/2018 н. року проводилося соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт:дітей з багатодітних сімей-9,малозабезпечених-3,діти,батьків,які перебували в зоні АТО -3.  Педагогом соціальним розроблені відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Протягом року сім'ям надавались консультації  . Для категорії цих дітей було організовано з 01.09.2017 по 09.01.2018 50% оплата за харчування. Звільнені від оплати батьки дітей, які є,та приймають участь в АТО і мають підтверджуючи документи.
Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування із супровідними документами відповідно до нормативних вимог. Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі. Постійно здійснювався контроль за якістю та терміном використання продуктів, дотримання технології приготування їжі, проводилося контрольне важення залишків продуктів.  
Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.    
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані.   Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів   за рахунок  бюджетних та благодійних коштів.
З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування  керівником закладу складається двотижневе перспективне меню,розроблена картотека страв.  На харчоблоці працюють кваліфіковані працівники,які мають 4 та 3 розряди.
У листопаді місяці 2017року працівниками Держпродспоживслужбою була проведена планова перевірка,відібрано 90змивів.Порушення зафіксовані у групі Мальвіна (З рук вихователя Н.М.Полюк,та  дитячого столу)

Аналіз  стану харчування дітей  за 2016-2017 н.р. свідчить про таке: документація та  заходи щодо організації харчування ведуться  в повному обсязі  відповідно до  вимог. Норми  харчування  в  основному  виконувались,але деякі не в повному  обсязі.

ДОТРИМАННЯ  ВИМОГ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕЧНИХ ТА НЕШКІДЛИВИХ УМОВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ

Згідно з ст. 23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя, через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Ця проблема ведеться в таких напрямках: 

- створення умов для безпечного перебування дітей в закладі;

- організація догляду за дітьми;

- робота з колективом по ОП, ТБ, БЖД;

Кожен працівик проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей в дошкільному закладі, про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників.

На виконання Законів України   «Про охорону праці» в закладі розроблені заходи,    направлені на поліпшення умов праці та безпечне перебування дітей, дотримання вимог чинного законодавства. Розроблені та затверджені інструкції з безпеки діяльності працівників дошкільного закладу під час навчально-виховного процесу, посадові та функціональні обов'язки всіх категорій працівників встановленого зразка.

На виконання  Кодексу Цивільного захисту в закладі систематично планується робота з підготовки цивільної оборони на календарний поточний рік,навчання персоналу правилам поведінки та основних способів захисту у надзвичайних ситуаціях, прийомам надання першої медичної допомоги постраждалим. 26 квітня в нашому закладі пройшов "День цивільного захисту". Були проведені  заняття.   Двічі на рік в закладі проводилась навчальна евакуація дітей та працівників із закладу.

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників  освітнього процесу  ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; 

  За навчальний рік  нещасні випадки травмування дитини - відсутні. В  ЗДО створено постійно діючу комісію з питань розслідування нещасних випадків, яка працює згідно вимог Положення про порядок розслідування нещасних випадків.

В  ЗДО не допускаються випадки антипедагогічних проявів. 

Регулярно проводяться бесіди  з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом.

В садочку систематично проводяться «Тижні безпеки» та заняття з надзвичайних ситуацій. В ігровій формі дітям даються знання з правил культури поведінки в оточуючому середовищі, проводяться колективні перегляди на тему: «Вогонь - ворог, вогонь - друг», «Лікарські рослини для здоров'я та сили» та інші; конкурси дитячих малюнків за тематикою: «Щоб не сталося лиха», «Чистота - запорука здоров'я»; лялькові вистави - «Його величають Сірничок», «Наш друг - світлофор».

Робота проводиться під час організованих занять та різних режимних моментів систематично, послідовно, з максимальним використанням активних методів та прийомів навчання і виховання дітей дошкільного віку.

АНАЛІЗ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян у  ЗДО затверджений порядок особистого прийому громадян  директором.  

Дана інформація розміщена на інформаційних стендах в приміщені  ЗДО та на  сайті   ЗДО.     

Розгляд, реєстрація та проходження звернень здійснюється відповідно до «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації». В закладі відповідно до номенклатури справ ведуться: журнал обліку особистого прийому громадян, журнал реєстрації заяв, скарг громадян,які прошиті, пронумеровані, скріплені печаткою та підписом  директора.

Упродовж року кількість осіб, які побували на особистому прийомі у  директора,  зареєстровано 10 звернень, а саме: прийняття дітей до  ЗДО,постановки на чергу для влаштування в  ЗДО,про дбайливий догляд за дитиною.

Звернення громадян, що надходять, розглянуті  директором   закладу. Всі питання адміністрацією вирішувалися позитивно. Громадянам,  які зверталися, надавали необхідні роз'яснення. 

 Протягом навчального року до   Широківської с/ради подані клопотання директора про:   про усунення недоліків виявлених пожежним інспектором (пожежна сигналізація), про кронування та спилу аврійних дерев на території  ЗДО,  про проведення поточних ремонтних робіт влітку 2018р.,  та на оформлення документів на правовласності.Також зверталася з клопотанням до народного депутата Кривохатько В.В.про надання допомоги у придбанні (БФП,електром'ясорубки,)та ТОВ «Оріс Нива – Широке».

 РОЗДІЛ II                                 ЗАВДАННЯ

 

НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД

 

 

 

У 2018-2019 навчальному році організація освітньої роботи в дошкільному навчальному  закладі буде здійснюватися відповідно до  Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305), нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234) листа МОН України від 13.06.2017 №1/9-322  “Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році”, листа МОН України від 25.07.2016 № 1/9-396 «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах», на реалізацію завдань законодавчо-нормативних документів, реалізацію програми для старших дошкільників «Впевнений старт», та «Я у Світі» (нова редакція)   .

 

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2017-2018 навчальному році,  враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив,   визначає

 

 Пріорітетні напрямки модернізації освіти:

 

1.Створення умов для отримання дошкільниками освіти.

 

2.Реалізація індивідуальних,творчих потреб.

 

3.Використання здоров'язберігаючих  та здоров'яформуючих  технологій.

 

4.Оновлення змісту дошкільної освіти та застосування технології особистісно-орієнтовної моделі.

 Розділ III

Методична  робота з кадрами

Підвищення  педагогічної  майстерності

Зміст роботи

 Термін

Відповідальний

 

1.З метою підвищення теоретичного рівня

та фахової майстерності педагогів:

 

- забезпечити участь педагогів закладу

у курсовій перепідготовці (за графіком);

 

- забезпечити участь педагогів закладу

у  НФО (тренінги,вебінари).

 

- здійснювати знайомства педагогів з

 новинками методичної літератури.

 

2.Організувати роботу  у  напрямках:

 

-методичні рекомендації  щодо планування 

освітнього  процесу;

 

-організація роботи  з батьками; 

 

3.З метою підвищення ефективності

педагогічної діяльності здійснювати

індивідуальне консультування педагогів.

 

4.З метою підвищення фахової майстерності

 педагогів та якості освітнього процесу:

 

-проводити взаємовідвідування занять

 між колегами.

 

- участь у професійних конкурсах 

 

 

 

 

за графіком

 

 

 щомісяця

 

 

за потребою

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

за потребою

 

 

 

 

 

 

1 раз на квартал

 

 

на протязі року

 

 

директор

 

 

 

 ПОГОДЖЕНО:                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО:                                  

 

голова ПК                                                                                  директор                                                         

 

ГУБСЬКА О.А.                                                                         ЄРМАКОВА В.М.

 

                 

 

 

 

                        ПЛАН   КУРСОВОЇ   ПЕРЕПІДГОТОВКИ

 

 

 

 

 

 

 

 № З/П

ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я

ПО  БАТЬКОВІ

ПОСАДА

ОСТАННЯ

КУРСОВА

ПЕРЕПІДГОТОВКА

НАСТУПНА

КУРСОВА

ПЕРЕПІДГОТОВКА

1.

 

 

 

Єрмакова

Віта

Миколаївна

завідувач

02.03.2015р.

13.03.2015р.

 

2020

2.

Гурова

Катерина

Андріївна

вихователь

11.12.2017р.

22.12.2017р.

 

2022

3.

Маляр

Лідія

Петрівна

вихователь

17.02.2014 рік-

28.02.2014 рік.

 

2019

4.

Маханько

Ірина

Володимирівна

вихователь

18.05.2015рік-

29.05.2015рік.

2020

5.

 

 

 

Губська

Олена

Анатоліївна

 

 педагог

соціальний

 

 

24.11.2014рік 19.12.2014рік

 

 

 

2019

 

 

6.

 

 

Димочкіна

Ольга

Володимирівна

вихователь

 

 

20.02.2017рік

03.03.2017рік

 

2022

 

 

 

7.

 

 

Полюк

Надія

Миколаївна

 

вихователь

 

-

 

2020

  

 

Самоосвіта  (тема)

Інноваційна  діяльність

Гурова К.А

Розкриття  творчого  потенціалу  дитини  на  заняттях  з  образотворчого  мистецтва

Гурова К.А.

Розкриття  творчого  потенціалу  дитини  на  заняттях  з  образотворчого  мистецтва

Маханько І.В.

Оздоровчі  технології у  фізкультурній  роботі  з  дітьми  дошкільного  віку.

Маханько І.В.

Використання  інноваційних-оздоровчих  технологій  у  фізкультурній  роботі  з  дітьми  дошкільного  віку.

Маляр Л.П.

Розвиток  творчих  здібностей  дітей дошкільного віку.

 

 

Маляр Л.П.

Формування  життєвої  компетентності  дошкільника  шляхом впровадження  інноваційних технологій

 

Димочкіна О.В.

Технологія саморозвитку дитини Марії Монтесорі та її використання в сучасному закладі.

 

 

 

Впровадження технологій по Монтесорі.

 

 

Губська О.А.

Правова освіта дітей та дорослих

 

 

 

 

Єрмакова В.М.  

Взаємодія педагогів і батьків у вихованні в дошкільників культури поведінки.

 

 

 

Інноваційні технології в дошкільній освіті

 

 

                                 ПЕДАГОГІЧНІ  РАДИ

 

 

 

 

 

Термін

 

       Тема     заходу

 

  Відповідальні

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Серпень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

I.Завдання навчально-виховної роботи на 2018-2019 н.рік.

1Аналіз роботи за минулий

2017-2018 навчальний рік.

2.Ознайомлення з листом МОН від 13.06.2018 № 1/9-386 з методичними рекомендаціями «Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році» та переліком навчальної літератури рекомендованої МОН України у дошкільних навчальних закладах на 2018-2019 н. р.

3.Затвердження  програм, за якими буде  працювати  заклад.

 

II.Формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку

1.Національно-патріотичне виховання  дошкільників через залучення їх до українського фольклору.

2.Патріотичне виховання в контексті духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

III.Охорона життя і збереження здоров’я дітей   дошкільного віку;   актуалізація питань безпеки життєдіяльності.

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Інноваційний підхід в фізкультурно-оздорвчій роботі в ЗДО з дітьми.

3.Фізичне виховання дітей дошкільного віку в ігровій діяльності.

4.Формування здоров'язбережувальної компетентності дитини-дошкільника згідно вимог Базового компоненту.

 Реалізація індивідуальних,творчих потреб.

1.Розвиток творчих здібностей дошкільників у театралізованій  діяльності.

2.Новий формат взаємодії з батьками.Нетрадиційні форми роботи з батьками.

3.Дослідно-експериментальна діяльність старших дошкільників.    

Єрмакова В.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Димочкіна О.В.

 

 

 

Гурова К.А.

 

 

 

 

 

 

 

директор

 

 

 Маляр Л.П.

 

Димочкіна О.В.

 

 

Полюк Н.М.

  

 

 

 

 

 

 

 

Димочкіна О.В.

 

 

Єрмакова В.М.

 

 

Маханько І.В.

 

 Розділ IV

 

ВИВЧЕННЯ  СТАНУ  ОРГАНІЗАЦІЇ

 

ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ    ДІТЕЙ

 

 

 

 

№з/п

 

Вид контролю

 

Предмет контролю

 

Відповідальний

 

 

термін

 

Розгляд

Результ.

 

 

   1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оперативний

 

-Планування  освітньо-виховної  роботи  з  дітьми;

-Організація предметно-розвивального  середовища;

-Готовність вихователя  до  роботи;

-Проведення  занять: організація заняття, активні форми  роботи дітей  на  занятті, рівень пед.майстерності  вихователя;

-Ігрова діяльність: умови для  гри, навчально-методичне  забезпечення, відповідність вікові,

роль вихователя;

 

 

 директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IX

 

 

X

 

 

XI

 

X-II

 

IX-V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   2.

Вибірковий

-виконання вимог санітарії на харчоблоці.

- стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми

директор

 XII

 

IV

виробнича нарада

    3.

 

Порівняльний

-Педагогічний моніторинг динаміки розвитку дітей різних вікових груп

-Оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі

 директор

щокварталу

 

 

 

 

 

09

01

04

 

    4.

Тематичний

«Стан роботи з національно патріотичного виховання дошкільників» .

Перевірка рівня підготовки дітей старшої   групи до навчання у школі   

директор

XI

 

 

 

 

 

 V

До педради

   5.

Комплексний

«Стан збереження життя і здоров'я вихованців» .

директор

III

До педради

 

V.  Взаємодія   закладу дошкільної освіти з сім’єю

Групові батьківські збори та масові форми роботи з батьками:

Узгодити тематику групових батьківських зборів на нараді при  директору.

До 12 вересня

 директор, вихователі групи

плани роботи

 

Включити до планів роботи з родинами проведення консультацій – порад для батьків     «Cімейна дискримінація та її вплив на дитину»

до 12 вересня

 вихователі груп

окремий план та графік

проведення

 

Включити до тематики батьківських зборів питання:  «Роль дитячої книжки у мовленнєвому розвитку дітей»та «Виховання в сім'ї безпечної поведінки в довкіллі»

До 10.09.2018р.

вихователі груп

 

 

З метою просвітницької роботи з батьками:

Через індивідуальні та  індивідуально-групові форми роботи ознайомити батьків,або осіб, які їх замінюють, з документами, що регламентують діяльність дошкільного закладу

вересень

директор, вихователі груп,

соціальний педагог

бесіди, консультації, інформаційні стенди

 

Ознайомити батьків або осіб, які їх замінюють, з правилами прийому дітей до  закладу.

під час прийому дітей

 директор

 

бесіди, пам’ятки

 

З метою пропагування освітньої діяльності закладу:

Надавати батькам інформацію про умови перебування дітей в  ЗДО:  через інформаційні стенди з фотоматеріалами, буклети, інтернет –сайт  ЗДО

щоквар-

тально

 директор, вихователі

інформаційні та презентаційні стенди

 

Організовувати екскурсії по  ЗДО в День відкритих дверей

щоквар-

тально

директор, вихователі

графік

 

Оновити рекламні буклети з інформацією про освітню діяльність груп

 

 вихователі груп

буклет

 

Оформити наочні консультативні матеріали для батьків відповідно до річних завдань із основних напрямів роботи закладу

упродовж року

  вихователі

інформаційні та презентаційні стенди

 

Організовувати перегляд різних форм роботи з дітьми:

·       через проведення Днів відкритих дверей  за темами:

- «Світ,  у якому завжди сонячно» (із любов’ю  до батьків та Батьківщини) (робота з дітьми з залученням батьків)

- «Хай в серці кожної дитини живе любов до України»

- «Книга в нас – завжди цікава: в ній наука і забава» (Мовленнєвий розвиток дошкільників)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

педагоги закладу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

план проведення,  

 

 

 

 

 

З метою визначення потреб родин та особливостей виховання дітей у сім’ях:

Шляхом  вивчення документів і початкових відомостей про дитину, яка поступила до  ЗДО, анкетування, індивідуальних співбесід вивчити та зробити аналіз соціально-педагогічних факторів сімейного виховання дітей (відомості про батьків, їхній вік, освітній рівень, місце роботи, житлові умови, склад сім`ї, тип сім`ї, проблеми сімейної педагогіки та інш.).

До 12 вересня

2018 року

вихователі груп,  педагог соціальний

узагальнена карта,

рекомендації

 

Виявити та  поновити банк даних дітей соціально незахищених  пільгових і вразливих категорій;спланувати індивідуальні форми роботи з такими родинами; скласти соціальні паспорти груп

До 12 вересня

2018року

вихователі груп,  директор  

списки, план

 

Провести діагностичне анкетування батьків з метою виявлення запитів  щодо тематики консультацій та проблем сімейної педагогіки.

До 12 вересня

2018 року

 Педагог соціальний, вихователі

анкети, діагностична карта

 

З метою підвищення психолого-педагогічної компетентності батьків та ефективності родинного виховання:

Загальні батьківські збори:

- Про пріоритетні напрямки роботи   закладу в новому навчальному році;

- Психологічний захист дітей  в умовах соціальних конфліктів;

-  Про Державний стандарт дошкільної освіти за Базовим компонентом дошкільної освіти.

- Звіт і вибори батьківського комітету.

жовтень

2018 року

 директор  

 

 

 

 

 

 

Педагог соціальний

 

вихователі

 

 

 

голова батьківського комітету

інформація

 

 

 

 

 

 

інформація, рекомендації

 

інформація

 

 

 

 

звіт

 

Загальні батьківські збори:

-  Про підсумки роботи колективу та аналіз методичної роботи за навчальний рік

- Про взаємодію батьків та педагогічного колективу  ЗДО у роботі з попередження дитячого травматизму;

- Про інформаційне забезпечення  батьків щодо надання освітніх послуг через сайт   закладу

- Про роботу  ЗДО в літній період.

травень

2019 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 директор  вихователі

 

 

 директор

 

 

звіт

 

 

 

інформація, рекомендації

 

 

 

 

інформація

 

 

 

 

інформація

 

Психолого-педагогічний семінар для батьків дітей старшої групи «Формуємо психологічну готовність дитини до школи»

грудень

2018

Педагог соціальний

 

 

Організовувати загальні виставки дитячої та сімейної творчості «Іграшки із сімейних колекцій»

лютий

вихователі старших груп

 

 

Надавати практичну допомогу батькам з проблем виховання дошкільників через Бібліотеку для батьків, Педагогічні порадники та консультування за запитом

упродовж

року

 директор,  педагог соціальний  

 

 

Розроблення рекомендацій щодо створення умов для повноцінного розвитку дітей дошкільного віку вдома

упродовж

року

Педагог соціальний, вихователі груп.

пам’ятки в куточках для батьків; Педагогічний порадник

 

З метою залучення батьків до активної участі в освітньому процесі:

Залучати батьків до участі в спортивних святах, Днях здоров’я та іменинників, розвагах, тематичних заходах (у межах Тижня безпеки, канікулярного тижня) відповідно до Плану роботи  ЗДО

упродовж

року

    вихователі

 

 

Залучити батьків до проектної діяльності за темою «Моя країна - Україна»

упродовж

року

вихователі груп

 

 

Залучати батьків до оформлення сімейних презентацій «Мій малюк», фотовиставок  на тему: «Літній відпочинок»,

«Улюблені справи моєї дитини вдома», «Зимові розваги з батьками»

 упродовж

року

вихователі груп

 

 

Залучати батьків до благоустрою території  ЗДО, облаштування ігрових майданчиків, оснащення предметно-ігрового розвивального середовища в групових приміщеннях  через різні форми роботи:

- оформлення дитячих ігрових майданчиків  

Протягом року

 

 

 

 

Проводити засідання батьківського комітету  ЗДО

один раз на квартал

 директор,

голови б/к

 

 

 

Проводити засідання групових батьківських комітетів з метою активізації їхньої роботи

щомісяця

вихователі

 

 

7. Звіт  директора ЗДО

Звіт  керівника про свою діяльність у 2018-2019 навчальному році перед педагогічним колективом та батьківською громадою.

 За графіком

 керівник

 

звіт

 

 

             

 

 Розділ VI.  РОБОТА МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

 

 

 

  

    ЗМІСТ  РОБОТИ

 

ТЕРМІН

 

ВІДПОВІДАЛ.

 

ПРИМІТКА

Створення методичного кабінету згідно Положення «Про діяльність методичного кабінету»

 

1.Обновити та поповнити ігровий матеріал  для самостійної  ігрової  діяльності.

 

2.Поповнити  демонстраційний  та  роздатковий  матеріал  з

необхідних  розділів.

 

3.Придбати методичну  літературу для  роботи   з обдарованими  дітьми.

 

4.Поповнити  методичний  матеріал  з  правового  виховання  дошкільників.

 

5.Здійснити  підписку  на  періодичні  видання.

вересень

 

 

 

 

протягом

року

 

 

 

протягом

року

 

 

 

серпень-

вересень

 

 

протягом

року

 

 

листопад

 

директор

 

 

 

 

вихователі

 

 

 

 

вихователі

 

 

 

 

 директор

 

 

 

 

вихователі

 

 

 директор

 

 

 VII.АДМІНІСТРАТИВНО – ГОСПОДАРСЬКА  ДІЯЛЬНІСТЬ

 

           

 

     Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

1

 Провести поточний ремонт  приміщень закладу

   липень

 директор

 

2

Поповнити медичний кабінет лікувальними засобами та дезінфікуючими засобами

Вересень –жовтень 

 м/сестра

 

3

Підготувати приміщення   закладу до осінньо – зимового періоду, провести профілактику опалювальної та каналізаційної системи

До 01.09.

 директор

 

4

Провести консультації для помічників вихователів:

-         Обов’язки помічника вихователя;

-         Генеральне прибирання в приміщеннях груп;

-         Попередження інфекційних захворювань;

-         Дії персоналу під час карантину

Протягом року

Медична сестра

 

5

Забезпечувати своєчасну та якісну доставку продуктів харчування

Постійно

Завгосп, медична сестра

 

6

Проводити інструктажі з працівниками закладу з ТБ та ПБ

Протягом року

 директор

 

7

Контролювати виконання службових обов’язків працівниками   закладу

Протягом року

 директор

 

8

Дотримання працівниками закладу правил внутрішнього трудового розпорядку, правилами ТБ та ПБ

 постійно

 директор

 

9

Знайомити працівників закладу з матеріалами нарад, актами  Держпродспожив служби

постійно

 директор

 

10

Своєчасно проводити ремонт меблів

постійно

Завгосп

 

11

Регулярно проводити списання інвентарю

На 01.11.

 директор, завгосп, гол. бухгалтер

 

 

 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ І БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

УЧАСНИКІВ  ОСВІТНЬО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

 

 

1.Заходи щодо виконання Закону України «Про охорону праці»

 

Зміст роботи

термін

відповід

Відмітка про виконання

1.1

Підготовка  закладу дошкільної освіти до нового 2018 – 2019 навчального року відповідно до вимог чинного законодавства з охорони праці, пожежної безпеки, санітарії і гігієни

Червень - серпень

 директор

 

1.2

Підготовка і оформлення документації щодо готовності  закладу до нового навчального року

До вересня

 директор

 

1.3

Створення та визначення порядку роботи служби з охорони праці

вересень

 директор

 

1.4

Перегляд чинних положень, інструкцій, програм вступних інструктажів з охорони праці з метою їх оновлення та доповнення

серпень

 директор

 

1.5

Підготовка проектів наказів «Про організацію роботи з охорони праці в 2018 – 2019 н.р.

серпень

 директор

 

1.6

Проведення навчання з охорони праці працівників  закладу

протягом року

 директор

 

1.7

Проведення інструктажів з охорони праці з учасниками НВП згідно вимог чинного законодавства

протягом  року

 директор

 

1.8.

Аналіз стану травматизму учасників НВП

щомісяця

 директор

 

1.9

Розслідування та облік нещасних випадків у вихованцями під час НВП

за потребою

 директор

 

1.10

Підготовка звітів:

-         Про стан травматизму серед вихованців під час НВП;

-         Про стан виробничого травматизму

 

До 25 числа щомісяця до 01.01.2019 за рік

 директор

 

1.11

Поповнення інформаційно – правового банку законодавчих та нормативних актів з охорони праці

протягом року

 директор

 

1.12

Оновлення інформаційних куточків з охорони праці в  ЗДО

серпень, січень

 директор, вихователі

 

1.13

Планування та реалізація роботи з батьківською громадськістю з охорони праці

протягом року

Вихователі,  директор

 

1.14

Всесвітній день охорони праці

28 квітня

Вихователі  директор

 

1.15

Забезпечити виконання робіт по перевірці опору захисного заземлення та ізоляції електромережі в  закладі

 за графіком потреби

директор

 

 

 

 

2.Заходи щодо виконання  Кодексу цивільного захисту  України

 

 

 

      Зміст роботи

термін

відповід

Відмітка про виконання

2.1

Забезпечення виконання вимог чинного законодавства з пожежної безпеки щодо утримання   закладу

постійно

 диретор

 

2.2

Забезпечення   заклада первинними засобами пожежогасіння і пожежним обладнанням відповідно до норм

вересень

 директор

 

2.3

Створення банку наявності в  ЗДО засобів первинного пожежогасіння

вересень

 директор

 

2.4

Підготовка наказів  на виконання Правил пожежної безпеки.

серпень

 директор

 

2.5

Проведення інструктажів з пожежної безпеки з працівниками  ЗДО

протягом року

 директор

 

2.6

Проведення ревізії    шляхів евакуації

серпень

 директор

 

2.7

Відпрацювання  з учасниками НВП дій під час евакуації  на випадок пожежі та надзвичайних ситуацій

вересень, квітень

 директор

 

2.8

Організація та проведення:

-         Місячника безпеки

-         Єдиних тижнів безпеки

-         Тижнів охорони праці

-         Декади безпеки

грудень

вересень

травень

квітень

 директор

вихователі

 

2.9

Оновлення інформаційних куточків з протипожежної безпеки

серпень, січень

 директор, вихователі

 

2.10

 Проведення навчання з техногенної  безпеки   

За планом

 директор

 

2.11

Планування та здійснення роботи з батьківською громадськістю з пожежної безпеки

Протягом року

 директор, вихователі

 

2.12

Проходження навчання за програмою пожежно – технічного мінімуму  директором  ЗДО

За потребою

 директор

 

 

 

 

 

 

3.Заходи щодо виконання Закону України «Про дорожній рух»

 

 

 

           Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

3.1

Організація і проведення Всеукраїнського рейду «Увага! Діти на дорозі»

20.08-

20.09 2018 року

 директор, вихователі

 

3.2

Оновлення в  закладі інформаційних куточків, створення автомайданчиків для практичного навчання правилам дорожнього руху

Вересень, протягом року

вихователі

 

3.3

Навчання учасників НВП правилам дорожнього руху

Протягом року

 вихователі

 

3.4

Аналіз стану роботи з профілактики ДТП в   закладі

квітень

 директор

 

3.5

Розслідування і облік нещасних випадків з учасниками НВП, що стались під час ДТП

За потребою

 директор

 

3.6

Планування і реалізація заходів з дітьми, батьківською громадськістю з питань профілактики ДТП

Протягом року

 директор, вихователі

 

 

 

 

 

 

4.Заходи щодо попередження травматизму

 

 

 

        Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

4.1

Проведення діагностики порушень поведінки дітей, причин травматизму, виховання свідомого ставлення до власної безпеки життєдіяльності

Протягом року

директор , вихователі

 

4.2

Планування і реалізація НВП з дітьми з питань попередження невиробничого травматизму, а саме з питань:

-         Життєбезпеки;

-         Безпечного поводження на воді, льоду;

-         Профілактика отруєння хімічними речовинами, газом, грибами...;

-         Протиалкогольного, проти тютюнового, проти наркотичного змісту, тощо...

Протягом року

вихователі

 

4.3

Навчання працівників з питань попередження травматизму невиробничого характеру

Протягом року

 директор, мед. сестра

 

4.4

Розслідування і облік нещасних випадків невиробничого характеру з працівниками

За потребо.

 директор

 

4.5

Підготовка звітів:

Про стан побутового травматизму з дітьми:

-         За квартал

-         За 2018 рік

Про стан травматизму невиробничого характеру з працівниками:

-         За квартал

-         За 2018 рік

 

 

 

 

до 01 числ

до 05.01.2019

 

 

до 01 числ

05.01.2019

 

 

 

 

директор

 

4.6

Оновлення в  закладі інформаційних куточків з профілактики травматизму невиробничого характеру

Вересень, січень

 директор, вихователі

 

4.7

Створення банку методичних розробок з даного напрямку роботи

Протягом року

 вихователі

 

4.8

Планування роботи з батьківською громадськістю з питань попередження побутового травматизму дітей

Протягом року

  вихователі

 

 

 

 

ЗАХОДИ  ЩОДО  ВИКОНАННЯ  ЗАКОНУ  УКРАЇНИ

 

« ПРО  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНІТАРНОГО ТА

 

ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО    БЛАГОПОЛУЧЧЯ»

 

Зміст  роботи

Термін

Відповід.

Відміт.про виконання.

1.

Підготовка  заклада  до  навчального  року  відповідно  вимогам   чинного  законодавства  з  санітарії  і  гігієни.

Червень -серпень

 директор

 

2.

Дієвий  контроль  за  виконанням  санітарно – гігієнічних  норм  утримання  закладу  під  час  навчального- виховного  процесу.

Протягом року

 директор

 

3.

Аналіз  стану  здоровя  і  захворюваності  вихованців  ЗДО

Що місяця

Медична  сестра

 

4.

Планування  комплексу  оздоровчих  заходів,направлених  на  збереження  здоровя  і стабілізацію  рівня  захворюваності  вихованців.

Серпень , березень

Медична сестра

 

5.

Проведення  медичних  оглядів  працівників  заклада.

Травень,листопад

Мед.сестра

 

6.

Аналіз  стану  харчування.

Травень,грудень

 директор, мед.сестра

 

7.

Планування  та  проведення  заходів:

-День здоровя

-Місячник  боротьби з туберкульозом

-Місячник пропаганди  здорового  способу  життя

Протягом року

Вихователі,  мед.сестра

 

8.

Оформлення  інформаційного  куточку  охорони  здоровя  дітей

Протягом року

Мед.сестра

 

 

        ПЛАН РОБОТИ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ

 

 

 

Профілактично – лікувальна робота

 

 

 

     Зміст роботи

термін

виконавець

Відмітка про виконання

1

Проводити дітям профілактичні огляди

постійно

мед.сестра

 

2

Своєчасно проводити ізоляцію дітей підозрілих на соматичні та інфекційні захворювання

постійно

м/сестра

 

3

Проводити загартовуючі заходи

протягом року.

м/сестра

 

4

Проводити поглиблений огляд дітей з антропометрією

згідно плану

м/сестра

 

5

Здійснювати контроль за санітарним станом приміщення дошкільного закладу

постійно

м/сестра

 

6

Здійснювати контроль за харчуванням дітей в   закладі

постійно

м/сестра

 

7

Проводити інструктажі з профілактики харчових отруєнь

протягом року

м/сестра

 

8

При виявленні інфекційних захворювань додержуватись санітарних правил і проводити протиепідемічні заходи

постійно

м/сестра

 

9

Проводити профогляди дітей, що йдуть до школи

квітень - травень

м/сестра

 

10

Проводити обстеження  на гельмінти

за графіком

м/сестра

 

 

11

Вести контроль за харчуванням дітей (накопичувальні відомості)

двічі на рік

м/сестра

 

12

Проводити контроль, аналіз та профілактику захворювань дітей в дошкільному закладі

постійно

м/сестра

 

13

Розробити заходи щодо запобіганню захворюваності дітей

до квітня 

м/сестра

 

 

 

 

                                          

 

 

 

Протиепідемічні заходи

 

 

 

           Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

1

Вести контроль за своєчасним проходженням медичних оглядів працівниками   закладу

постійно

м/сестра

 

2

Вести контроль та аналіз інфекційних захворювань

постійно

м/сестра

 

3

Проводити огляд дітей та працівників закладу на педикульоз

постійно

м/сестра

 

4

Проводити протиепідемічні заходи за показниками

За потребою

м/сестра

 

 

Санітарно – гігієнічна робота

 

 

 

     Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

1

Вести контроль за санітарним станом харчоблоку та приміщень  закладу

постійно

м/сестра

 

2

Вести контроль за зміною білизни

постійно

м/сестра

 

3

Поповнити та оновити інформаційні куточки з питань гігієни, харчових отруєнь та інфекційних захворювань

Протягом року

м/сестра

 

4

Вести контроль за проведенням генеральних прибирань з використанням дезинфікуючих засобів

постійно

м/сестра

 

5

Забезпечити контроль за дотриманням особистої гігієни працівників дошкільного закладу

Протягом року

м/сестра

 

 

Санітарно – просвітницька робота

 

 

 

      Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

1

Випускати «Санбюлетень» за різною тематикою (за показниками)

Протягом року

м/сестра

 

2

Проводити санітарно – просвітницьку роботу з батьками та працівниками закладу

Протягом року

м/сестра

 

3

Приймати участь у батьківських зборах, нарадах, педагогічних нарадах, засіданнях за круглим столом

постійно

м/сестра

 

 

 

 

Оздоровчі заходи зі зниження захворюваності

 

 

 

     Зміст роботи

термін

Відповід.

Відмітка про виконання

1

Контролювати виконання санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях дошкільного закладу

постійно

м/сестра

 

2

Вести контроль за технологією приготування їжі, якістю отриманих продуктів, строки їх реалізації

постійно

м/сестра

 

3

Вести контроль за санітарним станом харчоблоку, правилами миття посуду

постійно

м/сестра

 

4

Проводити аналіз захворюваності за минулий рік

Грудень 

м/сестра

 

5

Вести облік всіх випадків інфекційних захворювань

Протягом року

м/сестра

 

6

Проводити необхідні протиепідемічні заходи при виникненні інфекційного осередку

За потребою

м/сестра

 

 

 ПЕРСПЕКТИВНЕ  ПЛАНУВАННЯ

 

РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

 

З ПЕДАГОГАМИ ЗАКЛАДУ

 

 

 

 

 

з/п

Зміст  роботи

 Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Ознайомлення педагогів з Парціальною програмою спецкурсу з правового виховання  дітей старшого дошкільного віку

 директор

вересень

 

2.

Консультація «Співпраця  дошкільного закладу  і  сім'ї в процесі  патріотичного  виховання  дошкільників»

Соціальний

педагог

серпень

 

3.

Консультація «Співпраця дошкільного закладу  і  сім'ї в процесі морального виховання дошкільників»

Вихователі середньої групи

лютий

 

4.

Консультація «Сюжетно-рольова гра – школа моралі для дитини  дошкільного віку»

Вихователі середньої групи

липень

 

5

Тематичне вивчення стану патріотичного виховання

 директор

березень

 

6.

 

 

 

 

 

Освітній округ:

Лекція «Соціально-економічні тенденції  розвитку суспільства  і  законодавства про захист прав особистості»

 

Заступник з НВР

згідно плану освітнього округу

 

 

 

 

7.

Проведення заходу «Запалимо свічку» (до Дня голодомору) 

 директор

листопад 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНЕ  ПЛАНУВАННЯ

 

РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

 

З БАТЬКАМИ

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Зміст роботи

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Виготовлення стенду Закон України «Про дошкільну освіту» - права та обов'язки батьків.

соціальний педагог

вересень

 

2.

Інформаційний  стенд «Охорона дитини», «Декларація прав дитини»

соціальний педагог

жовтень

 

3.

Здійснення обліку дітей, які не відвідують дошкільний заклад

 директор

соціальний педагог

жовтень

 

4.

Консультація «Права та обов'язки  батьків»

Вихователі

листопад

 

5.

Консультація «Морально-вольова готовність дитини до школи»

соціальний педагог

лютий

 

6.

Інформаційне повідомлення «Організації, які займаються проблемами  дітей із багатодітних та малозабезпечених  родин»

соціальний педагог

листопад

 

7.

Анкетування «Визначення  рівня  поінформованості батьків  щодо основних  положень  Конвенції  ООН про права дитини»

соціальний педагог

квітень

 

8.

Виготовлення  стенду «Концепція громадянського виховання»

Вихователі

лютий

 

9.

 Консультація «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2015-2019 роки»

 директор

квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНЕ  ПЛАНУВАННЯ

 

РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

 

З ВИХОВАНЦЯМИ

 

 

 

 

 

 ТЕМА

ЗМІСТ

МАТЕРІАЛ,

ОБЛАДНАННЯ

ВІДПОВІДАЛЬН.

«Дітям про їх права.Конвенція ООН про права дитини»

Бесіда про людей,їх схожість та відмінність;

розгляд картин;

бесіди;

розгляд картин-знаків за темою.

Глобус, знаки-символи  про права дитини,

ілюстрації про права дитини

вихователі

«Право на життя  та  сім'ю»

Розгляд картин «Моя сім'я»;

Бесіди;

Д/гра «Права та обов'язки  членів сім'ї», «Я і моя сім'я»

Фотографії, ілюстрації до казок «Коза-дереза», «Івасик-Телесик», «Три ведмедя».

вихователі

«Кожна дитина має право на ім'я»

Бесіди,

д/гра «Як тебе звати»;

гра «Мій день народження»;

розповідь про значення імен

Загадки про ім'я,д/ігри, скоромовки, прислів'я в яких є імена людей.

вихователі

«Право на власність та житло»

Бесіди,

Гра з м'ячем «Назви свою адресу»

Казка «Три порося»,ілюстрації до казок «Маша та ведмідь», «Вовк та семеро козлят»,картка-емблема про право на житло.

вихователі

«Право на охорону здоров'я та повноцінне харчування»

Розглядання сумки з медичними інструментами, бесіди,ігрові вправи «Як викликати швидку допомогу»; завдання: *намалюй № телефону швидкої  допомоги;

*знайди ілюстрації про права на якісне харчування; фізкультхвилинка «Обжора»;д/гра «Звари борщ»

Сумка з медичними  інструментами, прислів'я про здоров'я, харчування,ілюстра

ції за темою

вихователі

«Право дитини на освіту»

Розглядання шкільного ранця,бесіди,

д/гра «Вставте слово», розгляд картин

Шкільні  речі,  ранець, добірка ілюстрацій про навчальну діяльність  дітей

вихователі

«Обов'язки,

правила,норми поведінки»

Читання оповідання В.О.Сухомлинсь-

кого «Не можна»,бесіди, мовна вправа

Оповідання,д/ігри,

мовна вправа «Закінчи речення»

вихователі

 

 

 

Проведення Всеукраїнського тижня права!

ВИРОБНИЧІ  НАРАДИ

 

 

 

    ЗМІСТ   РОБОТИ

 

 ТЕРМІН

 

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

 

ПРИМІТКА

1.Звіт про стан літнього

оздоровлення  дітей.

 

 

2.Про проведення  атестаційного  періоду

 

 

 

3.Стан харчування.

Стан роботи  з питань охорони праці і безпеки життєдіяльності 

 

 

4.Проведення Дня  охорони  праці.

 

 

 

5.Підготовка до літнього

оздоровчого  періоду.

вересень

 

 

 

жовтень

 

 

 

 

грудень

 

 

 

 

 

квітень

 

 

 

 

травень

 директор

 

 

 

 директор

 

 

 

 

 директор

 

 

 

 

 

 директор

 

 

 

 

 директор

  

 

                                                  План роботи  музичного керівника 

                                                      Організаційна робота

№ п\п

Зміст

 

Терміни проведення

1.

Оформити музичний зал відповідно до тематики запланованого зайняття

 

Впродовж року

2.

Оформити необхідну документацію

 

Вересень

3.

Розробити перспективний план по взаємодії з іншими педагогами

Вересень

4.

Оформити індивідуальні діагностичні карти дітей за результатами діагностики

Вересень - жовтень

5.

Систематизувати дидактичний матеріал

 

 Впродовж року

6.

Скласти звіт про виконану роботу за рік

 

Травень

Робота з дітьми

 

№ п\п

Зміст

 

Терміни проведення

1.

1. Провести діагностику музичного розвитку дітей

 

Жовтень, квітень

2.

Проводити музичне зайняття з дітьми згідно з виховно-освітніми програмами, що реалізуються, і сіткою зайняття

 

Щодня

3.

Проводити індивідуальну роботу по розучуванню музичних номерів до свят і розваг

 

Впродовж року

4.

 Проводити індивідуальну роботу з дітьми по        проблемних напрямах

 

Впродовж року

5.

Проводити свята і розваги згідно з планом

 

Впродовж року

Робота з педагогами

№ п\п

Зміст

Терміни проведення

1.

Провести індивідуальні бесіди про зовнішній вигляд вихователя на музичному зайнятті

 

Вересень

2.

Роль вихователя на музичному зайнятті

Жовтень

3.

 Провести групові бесіди з вихователями по оснащенню музичних і театральних куточків

 

Впродовж року

4.

Проводити репетиції з ведучими і виконавцями ролей святкових ранків

 

Впродовж року

5.

Притягнути вихователів до виготовлення костюмів, атрибутів, декорацій

 

Впродовж року

6.

 Проводити індивідуальні консультації по проблемних моментах організації роботи по музичному вихованню

 

Впродовж року

7.

 Проводити обговорення сценаріїв, дитячих ранків згідно з планом

 

Впродовж року

Робота з батьками

 

№ п\п

Зміст

Терміни проведення

1.

Провести відкриті перегляди музичного зайняття

Жовтень, травень

2.

Провести індивідуальні консультації по запитах батьків

 

Впродовж року

3.

Випустити буклети - поради для батьків по музичному вихованню:
1. "Зовнішній вигляд дитини на музичному зайнятті"
2. "Пісні до Новорічного ранку"
3. "Ваша дитина любить співати"
4. "Пісні до 8 Березня"
5. "Пісні до випускного свята"
6. "День народження в сім'ї"
7. "Навіщо потрібні танці"
8. "Що таке музичність"

 

 

 

Жовтень

Листопад
Січень
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень

4.

Залучати батьків до проведення заходів дитячого саду

Впродовж року

5.

Проводити індивідуальні консультації по запитах батьків

Впродовж року

План проведення ранків і розваг

п/п

            Зміст            роботи

строк

Відповід.

1.

Дні здоров”я

1 раз в квар­тал

Завідуюча

Муз.керівник

2.

Спортивні свята “Козацькому роду нема переводу”

2 рази на рік

Завідуюча

Муз.керівник

3.

Фізкультурні дозвілля

2 рази на мі­сяць

Завідуюча

муз.керівник

4.

Осінній ранок

Жовтень

 

Муз.керівник.

 

5.

Новорічний ранок

Грудень

 

Муз.керівник

Завідуюча

6.

Свято до жіночого дня

Березень

 

Муз.керівник

вихователі

7.

Випускний бал

Травень

 

Муз.керівник

Вихователі

8.

Свято до Дня захисту дітей

Червень

 

Муз.керівник

Вихователі

                                          Розваги

1.

Цикл зимових свят :

            -  свято Миколая

            -  Різдвяні  розваги 

            -  проводи зими ”Стрітення”

 

Грудень

Січень

Лютий

 

Муз.керівник

вихователі

2.

Весняні розваги :

“Надійшла весна прекрасна”

“День зустрічі птахів”

“Великоднє свято”

“Природоохоронна акція”

 

 

Березень

Квітень

Квітень

Квітень

 

 

Вихователі

Муз.керівник

3.

З питанні протипожежної безпеки:

“Юні пожежники “

“Троє поросят та сірники”

“З вогнем грати небезпечно”

“В лісі відпочиваючи, ліс бережи”

1р.в квартал

(тематичні

тижні)

Муз.керівник

вихователі

4.

Розваги по правилам дорожнього руху “В гостях у світлофора Моргайка”, “Зелений вогник”, “Світлофор”

1р. в квартал

(тематичні

тижні)

Муз.керівник

вихователі

5.

Розваги на тематичні тижні “Мова рідна солов’їна “,”Кобзарі”, “Моя рідна Укра­їна”, “Українська народна іграшка”.

1р.в квартал

(тематичні

тижні)

Муз.керівник

Вихователі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на 2018-2019  навчальний рік:

 

1.Продовжити поглиблену роботи з розвитку в дошкільників патріотизму та позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з народними та календарними святами. Розвиток творчих здібностей дошкільників.

 

2. Удосконалювати роботу щодо створення предметно-ігрово­го середовища та психологічного комфорту для перебу­вання дітей у закладі. Розвивати творчі здібності дошкільників через впрова­дження  новітніх технологій та через співтворчість дитини і ви­хователя.

 

3. Удосконалювати роботу над питанням охорони життя і збереження здоров’я дітей  , актуалізація питань безпеки життєдіяльності;

 

 Завдання на оздоровчий період 2018-2019 навчального року:

 

1. Продовжувати створювати умови, що забезпечують охорону життя і здоров’я дітей,  попередження захворюваності та травматизму.

 

2. Реалізувати систему заходів направлену на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і фізичної активності, формування культурно - гігієнічних і трудових навичок.

 

3. Продовжувати створювати умови для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом загартовуючих процедур, та шляхом впровадження сучасних освітніх технологій.

 

4. Здійснювати педагогічну і санітарну просвіту батьків з питання виховання і оздоровлення дітей в літній період.